eerste kriebels voor vertrek 2 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Emma Hilbelink - WaarBenJij.nu eerste kriebels voor vertrek 2 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Emma Hilbelink - WaarBenJij.nu

eerste kriebels voor vertrek 2

Door: Emma Hilbelink

Blijf op de hoogte en volg Emma

29 Augustus 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Mijn vorige blog bleek niet helemaal volledig te zijn. Blijkbaar was hij iets te lang geworden.. hier de rest.
Momenteel ben ik druk bezig met het voorbereiden van de laatste dingetjes en afspreken met vrienden en familie. Gek idee om jullie allemaal nog een knuffel en kus te geven en elkaar niet meer te zien voor een jaar!
Uiteraard vind ik het leuk om te skypen en whats appen enzo! (skypenaam ehilbilly)
Gisteren heb ik een "proefinpak" gedaan voor mijn backpack, alles paste! Hopelijk gaat dat over een week ook nog zo haha.

Liefs Emma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 29 Aug. 2017
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5521

Voorgaande reizen:

05 September 2017 - 01 September 2018

voor een jaar naar australië

Landen bezocht: