De eerste kriebels voor vertrek - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Emma Hilbelink - WaarBenJij.nu De eerste kriebels voor vertrek - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Emma Hilbelink - WaarBenJij.nu

De eerste kriebels voor vertrek

Door: Emma Hilbelink

Blijf op de hoogte en volg Emma

29 Augustus 2017 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Hee lieve allemaal!

Hier is hij dan hoor, mijn eerste blog! van verschillende mensen kreeg ik de vraag of ik ook een blog ging bijhouden van mijn reis. In eerste instantie vroeg ik mij af of ik dat wel actief bij zou gaan houden maar toch leek het mij wel leuk om wat te schrijven voor jullie en ook voor mijzelf. En voila de eerste blog baby was born!

Over precies een weekje zit ik nu in het vliegtuig op weg naar Hongkong waar ik een lange overstap zal hebben. De vlucht zal ongeveer 11 (!) uur duren. We mogen het vliegtuig uit om Hongkong te gaan verkennen..Hoe zal het er nu uitzien na de orkaan? In de avond gaan we naar Sydney toe, wat ook 10 uur vliegen zal zijn. Ik hoor jullie allemaal zuchten, hahah ja mega lang

  • 30 Augustus 2017 - 08:02

    Margot:

    Leuk! Ik ga je volgen hoor. Succes!

  • 05 September 2017 - 12:44

    Marianne:

    5 september 2017 12 uur 40 Door:ma

    Goede reis lieverd,ga je volgen




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 29 Aug. 2017
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 5523

Voorgaande reizen:

05 September 2017 - 01 September 2018

voor een jaar naar australië

Landen bezocht: